19. května 2017

Opouštím námořníky...


...no jo, už je to tak! 
Opouštím svoji oblíbenou kombinaci červenobílomodrou.
Je čas na změnu .
O našem dětském pokoji už jsem dlouho nepsala a to z jednoho prostého důvodu...
On už žádný není.
Sotva jsme ho dodělali a dodekorovali, děti si v něm pár měsíců pobyly a už je zase všechno jinak.
Pokoj, na který se těšily, jsme jim zničili. :-( 
Nastěhovali jsme jim tam totiž veškerý nábytek z naší ložnice, která je 
" under contruction"
 a už to trvá několik měsíců. Jako všechny naše úpravy.

Takže tyhle fotky, to jsou zbytky jejich pokojíku. Ten jeden jediný ještě hezký a fotografovatelný kout. Zbyly jen palety naskládané u okna, 
jsou teď nuceni spát v jedné posteli, takže ani jeden teď nemá svůj kout. Což se někdy projevuje nenávistným řvaním: " Dej mi pokoj!" nebo " Nech mě! " 
No, nemají si kam zalézt. :-)
A jak bude jejich pokoj vypadat potom?
Kdo ví?

Barvy také ještě nemám úplně stanovené. Tapeta nejspíš zůstane a zbytek je s ???
Plánů máme spoustu, ale to by musely mít děti halu a ne jednu místnost.
Nacpat tam lezeckou stěnu, houpačky, žíněnky, provazy, žebříky, postele, stoly,...
Jo jo, bude to o kompromisech. 
Jak já se na to těším! Dětské pokoje mě baví nejvíc, tam se člověk vyřádí.

A abych nezapomněla...
Některé věci z červenobílomodré jsou stále k dispozici. Čili kdyby měl někdo zájem...
Hlavně polštářky, deky, menší dekorace, roleta,...
Koukněte na starší fotky pokoje a na další článek.
(odkazy úúúúplně dooole)

Mějte hezký víkend!
A ...
Bye, bye, Sailors!


Martina



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.