17. května 2017

Monochromatický...

 ...takový je vesměs náš byt. 
Velmi velmi monochromatický.
Bílá, šedá,černá a dřevo.

Po střídání a zkoušení různých stylů a barev, jsme nakonec zakotvili u velmi strohého monochromatického ladění. 
Myslela jsem, že nikdy neopustím svou oblíbenou námořní modř a že ji musím mít všude. Ale nakonec postupem času už jí bylo méně a méně a teď už mám jen pár cibulákových a švestkáčových hrnků a to je veškerá modrá v bytě.

Tak nějak jsem zjistila, že je mi nejlépe v přírodních neutrálních barvách, vedle kterých vynikne dřevo a dekorace z přírodních materiálů. Že jakákoli jiná barvě mě v bytě ( zatím) ruší a otáčím i svíčku, pokud má náhodou jinou než požadovanou barvu. :-) 

Prostě jsou mi tyhle odstíny šedé a bílé hodně příjemné a zatím to měnit nehodlám. Koneckonců barva se sem dá přihodit kdykoli. 
Jsem trochu pod vlivem Skandinávie, ostatně kdo dnes není, když to do nás perou horem dolem. Pořád to chci mít ale "naše" a s duší.

Protože"scandi" za chvíli bude snad i jídlo! 
Takže možná, že už koupíte černobílý chléb a k tomu si dáte šedou Lučinu. :-)

Takže dobrou "scandi" chuť a hezké slunečné dny!
Martina

























Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.