26. dubna 2017

Ztráty a nálezy...





Už se to určitě někomu z vás stalo...
A někomu možná i víckrát.
Je to, jako když vám někdo ukradne vzpomínky. Když to zjistíte, chce se vám křičet, brečet, nadáváte sobě a možná i vašim blízkým. Jenže už je pozdě a je to pryč!
Že nevíte co? 
FOTKY!!!
Fotky, obrázkové vzpomínky na všechno hezké, na všechno, co jste chtěli uchovat pro sebe a pro své potomky, všechno, co vám vyvolá usměv na rtech, co vás rozpláče,...
a to všechno nám zmizelo.
Jako mávnutím proutku to najednou zmizelo v útrobách přístroje, který slouží na uchování takových věcí. 
A my mu věřili a ukládali a ukládali...
Stovky a tisíce fotek dětí, dovolených, hezkých chvil.
Je to v něm, sežral to a nechce to vyplivnout! 
O kom je celou dobu řeč? O externím disku, o potvoře, kterou musíte mít nejméně třikrát a dělat si zálohy záloh, jinak dopadnete takhle. :-( 
Teda prý z ní umí někdo vytáhnout, jde to, ale za strašné peníze.

No jo, já vím, měla jsem průběžně fotky nechávat vyvolávat a zakládat alba, ale upřímně, kdo na to má čas. :-) 
Jo když ještě vládl kinofilm, nic jiného nám nezbývalo. Ale teď v období digitální, má každý fotek tisíce a to už dá zabrat, to roztřídit a archivovat. 
Cena za lenost je vysoká!

Proto už se polepším a začala jsem hned nedávno, kdy jsem objevila kupon na fotoknihu  
a honem nahrála alespoň pár fotek, co zůstaly v počítači a telefonu.
Kniha je velmi kvalitní  a má krásné tvrdé stránky. Bála jsem se, jak "vylezou" fotky z mobilu, ale jsou stejně hezké jako z foťáku. 
Pracovat se staženým editorem mě hrozně bavilo...
Můžete si měnit skladbu a velikosti fotek, různě je otáčet, vybírat si pozadí,..
Je zábavná a tvůrčí práce. :-) 
Jen trochu časově náročná.

Teď už nebudu líná a budu každý rok tvořit nějakou takovou knihu, ať pak nemusím bulet nad rozlitým mlékem.

A co vy, máte alba nebo to flákáte jako já? 
Sežral vám už disk fotky? Dostali jste je ven?

Těším se na vaše komentáře.
Martina 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.