6. července 2016

Díky všem...

DĚKUJI MOC...


... všem, kdo navštěvují moje stránky a hlavně těm, kteří si nechali ode mne zařídit, vylepšit, obnovit své bydlení a nelitují. Prostě všem, kdo využili mých služeb interiérového designéra.



Už dlouho jsem zde nevystavila žádnou realizaci ani příspěvek.
 Není to ale proto, že bych zahálela. 

Jen to někdy trochu trvá, než dojde od nápadu k realizaci. Někdy i několik měsíců nebo rok. Záleží na klientovi, jak on se s tím časově, finančně a jinak popere. :-)




A také ne všichni mi dovolí zveřejnit jejich bydlení, tak proto.
V některých případech děláme realizace po internetu, čili nejsem fyzicky přítomna a nemohu si ani výsledek vyfotit. 
Jsem pak odkázaná na dobrou vůli zákazníka, zda mi fotky poskytne a také na jejich kvalitě.



Tak prosím buďte trpěliví a dále sledujte moje stránky a můj blog.
Nezahálím ani ve svém vlastním bytě a zase se cosi chystá.
 Právě se na tom pracuje.
Snad budu moci ještě během léta něco ukázat.

prozradím jen, že jde o ložnici. :-)
A bude to něco v tomto stylu.





Přeji všem krásné léto a nebojte se mě oslovit a požádat o nabídku!
Martina G.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.