11. dubna 2016

DIY... Udělej si sám!


Všichni asi ví, co to znamená DIY. Je toho plný internet a blogy. Všichni tvoří a přetváří. Pro někoho se z toho stala vášeň, jiný chce ušetřit,... Důvody jsou různé.
Každopádně všem takovým fandím, protože i já jsem DIY maniak. :-)

Moje důvody proč tvořím DIY věcičky a dekorace jsou ty spořivé a ...

...a mám trochu úchylku... Asi nejsem sama, ale sbírám všechno možné venku i uvnitř. 
Všechno, co by se mohlo na něco hodit.
Máte to také tak? 
Třeba uvidím zajímavou větvičku, kámen, prkýnko,...a už si říkám, to se šikne. 
A tak skladuju a skladuju, sbírám větve, větvičky, kamínky, bedýnky, kartony,...
No a ono se vždycky něco hodilo. Hrozně mě pak baví z takových věcí tvořit.
Dost často vznikne úplně něco jiného, než jsem zamýšlela.



















 Například spousta věcí vznikla při tvoření dětského pokoje, jak už jste si asi všimli. Dlouho jsem nosila z Billy takové ty tenké překližkové bedýnky s tím, že se z nich něco udělá... A pak na to došlo.
Stačilo je nůžkami na plech :-) nastříhat na pruhy a hned z toho byla písmena na zeď.
 Pak už jsem je jen omotala jutovým provázkem a hotovo.
Stejně tak žralok, který je také z bedýnky a jaký slaví úspěch.











Nebo tahle cedulka s nápisy. To jsou naplavená dřívka z pláže. Stačí jen fix a tavící pistole. Která je mimochodem úžasná na všechno možné. Co se s ní přilepí, drží jak přibité.






Písmenka na poličku a kostra ryby ...Opět naplavené klacíky od moře spojené pistolí  a provázkem. Nic jednoduššího není. A je to zadarmo.
















A na tuhle garnyž jsem obzvlášť pyšná. .-)
 Je z topolové větve, kterou jsme si přinesli z jedné aleje.
 Podotýkám, že nic v přírodě nelámu a neničím. Vše co si přinesu leží na zemi, je uschlé a neživé. Takže ochránci přírody se nemusí bouřit. 
Doma jsem větev obrousila a pověsila na konzole a hotovo.
 Žádné náklady! 












Tyhle dekorace už jsou pracnější. Šití přece jenom zabere více času. 
Rybičky různě střídám. Chvíli visí na větvi na okně, chvíli na nebesích nebo u stropu... Mám ráda změny a dekorace cestují kolem a kolem.










Tyhle moje úchytky-neúchytky také už znáte. Jsou to jen nalepené obr knoflíky, ale z dálky to nikdo nepozná. .)










Polička doplněná o větvičku na zavěšení bižuterie a vpravo nástěnky ze starého "hadru" opatřená stuhami s kolíčky.








Jak vidíte, nic z toho nestálo ani korunu a přece to dělá velký efekt. Navíc mě těší, že až budu dětem pokoj předělávat, mohu vše bez lítosti vyhodit a nelitovat utracených peněz. Nebo to využiji jinde a jinak.
 Kdo ví? Ta moje tvořivá hlava zase něco vymyslí.

A co vy, také máte raději DIY věci nebo dáte přednost koupeným, které už jsou hotové? 
Přeji všem bláznivé tvoření a radost z výsledku.
Krásné dny! 

Martina G.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda, když mi zanecháte jakýkoli vzkaz nebo komentář. Samozřejmě také ráda kdykoli odpovím na vaše dotazy.